Pages

Labels

Friday, October 5, 2012

MEMEY & NORMAN

Gambar sekitar majlis resepsi 12 juta Norman Hakim dan Memey-New York Look
Semua orang telah mengetahui Norman Hakim telah melangsungkan perkahwinan kali keduanya dengan Memey Suhaiza. Mereka membuat resepsi secara sederhana bagi pihak perempuan di Kota Tinggi Johor 25 Sept 2011 yang lalu. Malam ini sekali lagi Norman Hakim dan Memey Suhaiza mengadakan majlis resepsi, bertempat di Hotel Crowne Plaza Mutiara. Tapi kali ini resepsi ini telah di adakan secara besar-besaran yang menelan belanja hampir RM12 juta yang telah ditaja sepenuhnya oleh Rafflesia.


Majlis resepsi perkahwinan Norman dan Memey adalah bertemakan New York Look. Dijangka seramai 80 hingga 100 artis telah diundang untuk memeriahkan majlis respsi mereka. Selain rakan artis turut diundang adalah rakan media. Hanya 200 tetamu yang dijangka hadir pada hari tersebut.


Memey artis pertama yang memakai kasut yang direka khas oleh pereka kasut terkenal, Professor Dr. Jimmy Choo. Kasut yang direka khas hanya untuk persandingan Memey itu bernilai RM300 000 sepasang.


Miera Leyana, Julia Ziegler, Nurfathia dan Eina menjadi pengapit pengantin wanita manakala Afiq Muiz, Fizz Fairuz dan dua pelakon Indonesia Didi Riyadi dan Samuel Rizal mengiringi Norman.

Sebanyak dua set barang kemas telah direka khas oleh Rafflesia untuk Memey pada hari resepsi ini. Setiap set barang kemas yang terdiri daripada rantai, cincin dan anting-anting itu bernilai RM2.8 juta.


 Pada acara memotong kek Memey mengenakan gaun Vera Wang yang dibeli dari agen di Hong Kong. Dresnya ditatah dengan mutiara Rafflesia.

Tetamu dihiburkan oleh Fauziah Latiff, Azhar Osman, Farhan, Deja Moss dan koir pimpinan Khairy Leman.

Antara artis yang memeriahkan ialah Farahdhiya, Diana Rafar, Syafinaz Selamat, Didie Alias, Iqram Dinzly, Kilafairy dan ramai lagi.















No comments:

Post a Comment